hg

الخميس، 23 أغسطس 2012

أحفظ خطك من موبينيل

بالنسبة للعملاء الذين يعتزمون السفر ولن يستخدموا خطوطهم لمدة ثلاثة أشهر أو أكثر ويرغبون في الحفاظ على الخط، يستطيعون شراء مدة صلاحية عن طريق الاتصال بالرقم (444). وسيصبح خيار الصلاحية الذي يختارونه بديلاً عن مدة الصلاحية المتاحة لهم في الوقت الجاري.


الصلاحية (شهور) فترة السماح (أيام) الرسوم (بالجينه)
6 10 10
12 10 20
24 10 40

هناك 21 تعليقًا:

  1. انا اريد صلحيه مده الحياه او صلحيه 5 سنين الحل ايه وانا مش فى مصر وارجو الرد عليا

    ردحذف
  2. بص يا باشا عندك حلين. اتصل بخدمة العملاء علي الرقم الدولي من خارج مصر هيدوك رقم تقدر تشتري صلاحية بس لازم خطك يكون مشحون عن طريق حد في مصر يشحنلك عالطاير . الحل التاني اي حد نازل مصر ابعت معاه الخط مجرد اما ينزل يتصل علي 400 وبشتري صلاحية بسهولة .

    ردحذف
  3. عايزأحفظ الخط 10شهور.

    ردحذف
  4. انا الان خارج مصر وكنت قمت بشراء صلاحيه لمده سنه وهتنتى فى 10/8وانا لسه مش هانزل دلوقتى وعاوزه اشترى صلاحيه علشان الخط مايتوقفش

    ردحذف
  5. ارجو الرد للاهميه مع شرح طريقه شراء الصلاحيه بالتفصيل

    ردحذف
  6. التجوال أحسن ولا شراء صلاحية أيهما أفضل

    ردحذف
  7. اريد شراء صلحيه سنه وانا الان مسافر خارج مصر ماهى الخطوات

    ردحذف
  8. انا مسافر قريبا وعاوز اشترى صلاحيه مدى الحياه

    ردحذف
  9. انا دلوقتى مسافر برا مصر . وعاوز احتفظ بالخط ومش عارف اواصل مع خدمة العملاء من هنا لان الخط مش جايب شبكه . ايه الحل دلوقتى مع العلم انى عديت كدا فتره التلات شهور بقالى كام يوم . ارجو الافاده والرد . رقمى 01222764455

    ردحذف
  10. انا كان معايا خط ببطاقتي وعدا عليه ٣ شهور مقفول كده هعرف ارجعه ولا ايه

    ردحذف
  11. هو رقم الدولي لشركه موبينيل كام

    ردحذف
  12. لا يوجد شراء صلاحية حسب خدمات العملاء تم وقف الخدمة فما العمل

    ردحذف
  13. كيفيه شراء صلاحيه انا مسافر ولا أعلم كيفيه الحفاظ على الخط

    ردحذف
  14. عاوز اشترى صلاحيه وبتصل ب٤٠٠ مش عارف اعملها ازاى

    ردحذف
  15. انا موجود بالكويت وعايز اجدد الصلاحيه ايه الحل

    ردحذف
  16. كيفية شراء صلاحية وبكام

    ردحذف
  17. ايهما افضل شراء صلاحية ولا تحويل تجوال

    ردحذف
  18. الخط موقوف عايز اشغله

    ردحذف
  19. خط مقطوع عنه الخدمة من ٨ شهور وعايزه ارجعه ماالحل

    ردحذف